Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de bestelknop. Als je de bestelling plaatst met je Berry shop-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.

Is mijn product op voorraad?
Dit kun je zien op de productpagina. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product, online en in onze winkels.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?
Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt.
1. Bezorging door PostNL/DPD/DHL
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen.
Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je de bezorging naar een ophaalpunt van de transporteur. ls je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar Berry shop en je krijgt binnen 7 dagen je geld terug.
2. Bezorging door Berry shop
Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als jouw bestelling al ver in het bezorgproces zit, moet het bezorgmoment mogelijk ook aangepast worden bij een adreswijziging.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit regel je zelf in Mijn Berry shop. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.

Wat is de status van mijn bestelling?
In Mijn Berry shop bekijk je makkelijk waar je pakketje is. Hier vind je ook een link naar je Track & Trace. Je kan de Track & Trace code ook vinden in je verzendbevestigingsmail. Klopt je Track & Trace niet op de dag van bezorging? Neem dan contact op met onze klantenservice.